#

Realizacja zamówień w okresie świątecznym

29/03/2018

 
Realizacja zamówień w okresie świątecznym
 
Szanowni Klienci,
Infomujemy, iż w dniu 31.03.2018 nie będziemy świadczyli dostaw z magazynu centralnego w Stawigudzie. Realizacja zamówień złożonych w dniu 31.03.2018 w magazynie centralnym nastąpi według następującego porządku:
- wtorek 03.04.2018 realizujemy dostawy dzienne
- zamówienia realizowane za pomocą dostaw nocnych na dzień 04.04.2018
 
Przepraszamy za utrudnienia.

Nowy terminal zakupowy

Banner newsletter

Banner narzędzie.interparts.pl

Kontakt z naszym handlowcem

Piotr KamińskiKoordynator ds. rozwoju rynku

606 672 140

Robert Kosowski(oddział Białystok, Ogrodniczki)

728 954 466

Grzegorz Fedorowicz(woj. dolnośląskie)

696 025 656

Adrian Kruszewski(woj. pomorskie - obsługa stacjonarna z CE)

784 045 326

Ireneusz Chmieliński(woj. mazowieckie - obsługa stacjonarna z CE)

662 270 761

Jacek Stawiarski(woj. małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie)

666 368 638

Maciej Klessa (woj. wielkopolskie)

662 270 766

Firma Inter Parts jest Beneficjentem środków z  Unii Europejskiej w ramach programu Narodowa Strategia Spójności

Mazury Gold & Country Club
Logo Mazury Golf & Country Club